Условия за ползване на потребителския профил в магазин www.primagran.bg
§ 1 Дефиниции
- Потребителски профил- услуга, предоставяна безплатно по електронен път от Доставчика на услуги, която позволява на Потребителя да създаде индивидуален профил в Магазина.
- Магазин- Интернет магазин, управляван от Доставчика на услуги, на следния адрес www.primagran.bg
- Доставчик на услуги – Primagran Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Żuławki 15 C, 82-103 Stegna, Polska (Примагран Дружество c ограничена отговорност, ул. Жулавки 15 С, 82-103 Стегна, Полша) вписано в Търговския регистър от Районния съд за Гданск-север в Гданск, VII Търговско отделение, под номер ЕИК: KRS 0000367567, данъчен номер: 9571039974, полски Булстат: 221041203, с дружествен капитал 500 000,00 PLN.
- Потребител- всеки субект, който използва услугата Потребителски профил.
§ 2 Потребителски профил
- Потребителят може да създаде Потребителски профил в Магазина.
- Създаването на Потребителски профил е доброволно и позволява на Потребителя да използва допълнителни функции в Магазина, достъпни за регистрирани Потребители, включително проверка на статуса на поръчка, преглед на историята на поръчките, както и редактиране на данните на Потребителя в този Профил.
- Създаването на Потребителски профил се извършва чрез попълване на съответния регистрационен формуляр в Магазина, включващ електронния адрес на Потребителя, който е неговият индивидуален вход в Магазина, както и задаване на парола за Профила от страна на Потребителя.
- За да се използва Потребителски профил, е необходимо наличието на устройство с уеб браузър с най-нова версия, осигуряващ правилното функциониране на JavaScript и coookies файловете, с достъп до интернет и активна електронна поща.
- В момента на регистрацията (създаването на Потребителски профил) между Потребителя и Доставчика на услуги се сключва договор за поддържане на Потребителски профил за неопределен период от време съгласно правилата, посочени в настоящите общи условия.
- Потребителят може да прекрати Потребителския профил по всяко време, без да посочва причини и без да поема каквито и да било разходи. За тази цел Потребителят трябва да изпрати отказа си на Доставчика на услуги на следния имейл адрес [email protected], което ще доведе до незабавно анулиране на Потребителския профил и прекратяване на договора за него.
§ 3 Рекламации
- Подаването на рекламации относно Потребителския профил трябва да се изпращат на Доставчика на услуги на следния имейл адрес [email protected]
- Доставчикът на услуги ще отговори на рекламацията в рамките на 14 дни от получаването ѝ.
- В ситуация, в която процедурата по рекламация не носи очаквания от Потребителя резултат, Потребителят може да използва, освен другото:
- безплатна медиация, провеждана от компетентния Областен инспекторат за търговска инспекция, до която трябва да се подаде искане за медиация. Списъкът на инспекторатите е наличен тук:https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
- безплатно съдействие на съответния постоянен арбитражен съд за защита на потребителите, действащ към Областния инспекторат за търговска инспекция, до който трябва да се подаде молба за разглеждане на въпроса пред арбитражния съд. Списъкът на съдилищата е наличен на адрес https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
- безплатна помощ от общински или околийски обществен защитник на потребителите,
- Онлайн платформа на ODR, достъпна на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 4 Лични данни
- Администратор на личните данни на Потребителите, предоставени на Доставчика на услуги във връзка с използването на Потребителския профил, е Доставчикът на услуги.
- Личните данни на Потребителя се обработват основно въз основа на договора и за целите на неговото изпълнение в съответствие с принципите, заложени в Общия регламент на Европейския парламент и Съвета (ЕС) относно защитата на данните (GDPR). Подробна информация за обработката на данни от страна на Доставчика на услуги се съдържа в Политика за поверителностпубликувана в Магазина.
§ 5 Заключителни разпоредби
- Доставчикът на услуги си запазва правото да изменя тези Общи условия само по важни причини. Под важна причина се разбира необходимостта от промяна на общите условия поради: модернизация на услугата Потребителски профил или промяна на правните разпоредби, засягащи предоставянето на услуги от Доставчика на услуги.
- Информация за планирани промени в правилата се изпраща на имейл адреса на Потребителя, определен за неговия Потребителски профил, най-малко 7 дни преди влизането в сила на промяната.
- Ако Потребителят не възрази срещу планираните промени до момента на влизането им в сила, се счита, че ги е приел.
- Ако Потребителят не е съгласен с планираните промени, той/тя трябва да изпрати информация за това на електронния адрес [email protected], което ще доведе до прекратяване на договора за услуги веднага след като планираните промени влязат в сила.
- Забранено е Потребителят да предоставя съдържание с незаконен характер.